Nu te zien langs de A18

Five Star Verrassingsreizen zet juist in deze tijd snelwegreclame in

Five Star Verrassingsreizen is specialist in verrassingsreizen, stedentrips, losse vliegtickets en reizen naar de Caribbean. Sinds een aantal weken schitteren zij met een campagne op de reclamemast langs de A18. En dat terwijl de reisbranche het in deze tijd van corona niet makkelijk heeft. Wij spraken met Tim Arends van Five Star Verrassingsreizen over hun campagne.

Aantal boekingen toegenomen

Door de vele reisbeperkingen vanwege de coronacrisis heeft de reisbranche het moeilijk. En toch zie je nu een campagne van Five Star Verrassingsreizen op de digitale reclamemast langs de A18. “Juist nu vallen we extra op en hebben we gekozen voor een branding campagne waarmee we de focus leggen op onze verrassingsreizen en reizen naar de Caribbean. Het reisadvies voor Curaçao staat op code geel dus pakketreizen en losse vliegtickets naar dat land kunnen we nu aanbieden. En mensen willen toch graag op reis”, aldus Tim Arends, Manager Noord & Zuid Amerika Reizen bij Five Star Verrassingsreizen & Five Star Caribbean.

Dat de campagne een bijdrage heeft geleverd aan de naamsbekendheid van Five Star Verrassingsreizen merken ze aan de reacties en het aantal boekingen. “We merken dat het aantal website bezoekers is gestegen en via de mail krijgen we veel vragen over de verrassingsreizen en hoe dat in zijn werk gaat. Ook zijn de boekingen voor volgend jaar begin maart gestegen. Al met al kunnen we dus zeggen dat de naamsbekendheid van Five Star Verrassingsreizen is gestegen”, vervolgt Tim.

 

https://mdhonscreen.nl/nieuws/five-star-verrassingsreizen-zet-juist-in-deze-tijd-snelwegreclame-in/

Translate »