• LET OP: Reisbeperkingen i.v.m. COVID-19 VIRUS

Reizen Geannuleerd

Gepubliceerd op 31 maart 2020 om 20:33

Onderstaande tekst is enkel van toepassing op reizigers die een mail hebben ontvangen met hierin de bevestiging van de annulering van de reis, NIET voor de overige reizen.

 

Houdt uw mail goed in de gaten, wanneer uw reis niet doorgaat ontvangt u van ons per e-mail bericht hierover.

 

Beste Reizigers,

 

Vertrekt u binnenkort (vóór 31-5-2020) naar een bestemming binnen Europa of Noord-Amerika dan gaat uw reis waarschijnlijk NIET door.

 

Wat nu?

 

U HEEFT EEN LOSSE VLUCHT GEBOEKT:

 

U kunt inloggen met de gegevens welke u van ons heeft ontvangen bij uw luchtvaartmaatschappij, u kunt uw vlucht kosteloos omboeken.

Mocht u willen vertrekken op een datum die duurder is dan de door u eerst geboekte datum dan dient u zelf het prijsverschil te betalen.

Het kan ook voorkomen dat de door u gekozen data goedkoper is, bij vluchten binnen Europa ontvangt u het prijsverschil terug.

Bij vluchten buiten Europa ontvangt u een voucher welke u kunt besteden bij uw airline (tijdens uw vlucht)

 

U HEEFT EEN VLUCHT + HOTEL GEBOEKT:

 

U kunt inloggen met de gegevens welke u van ons heeft ontvangen bij uw luchtvaartmaatschappij, u kunt uw vlucht kosteloos omboeken.

Mocht u willen vertrekken op een datum die duurder is dan de door u eerst geboekte datum dan dient u zelf het prijsverschil te betalen.

Het kan ook voorkomen dat de door u gekozen data goedkoper is, bij vluchten binnen Europa ontvangt u het prijsverschil terug.

Bij vluchten buiten Europa ontvangt u een voucher welke u kunt besteden bij uw airline (tijdens uw vlucht)

 

Wij ontvangen automatisch bericht van uw airline dat u een nieuwe reisdatum heeft gekozen, wij zullen vervolgens het hotel omboeken naar de nieuwe reisdata, mocht het hotel vol zitten op deze datum dan zullen wij voor u een nieuw, gelijkwaardig hotel boeken.

 

VRAGEN?

 

Mocht u nog vragen hebben dan willen wij u verzoeken een mail te sturen aan: reserveringen@fivestarverrassingsreizen.nl onder vermelding van uw boekingsnummer.

 

Door grote drukte kan de wachttijd aan de telefoon oplopen tot 2 uur! Als u niet binnen 72 uur vertrekt willen wij u vragen ons uw vraag door te geven per mail.


«   »

Reactie plaatsen

Reacties

Er zijn geen reacties geplaatst.